گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

خود کرده را تدبیر چیست؟

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ق.ظ


گفتم به دل عاشق مشو، جایی برای عشق نیست

خندید دل گفتا بمن، پس کار این دل چیست چیست؟


گفتم مگر دیوانه ای، با عشق در یک خانه ای؟

رنجید دل از دست من، گفت درگمانت عاقلی؟


گفتم که دل را باختی، خود را به چاه انداختی

بیچاره دل گفتا به من، تو عشق را نشناختی


گفتم سرا پاسوختی، چون شمع عشق افروختی

درمانده دل گفتا بمن، تو چشم بر در دوختی


گفتم که چون عاشق شدی، درکوی یاران گم شدی

فریاد زد دل بر سرم، تو کمتر از مجنون شدی


گفتم به هجران ساختی، تیری به سینه کاشتی

گفت در میان عاشقان، فرهاد را نشناختی


گفتم مگر این عشق چیست؟ جز درد و رنجی بیش نیست!

گفتا بمن ای بی خِرد، خود کرده را تدبیر چیست



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۸
الف - بهزادپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">