گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

شوق دیدار تو

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ب.ظ


شوقِ دیدارِ تو را دارم که بیدارم هنوز
ماهِ من! هر شب تو را زیرِ نظر دارم هنوز

زهره و بهرام و کیوان، شاهدم هستند که
خوشه ی پروین‌ سرِ راه تو می کارم هنوز

حلقه ی دورِ زحل را پیشکش خواهم نمود
تا به گوش تو بخواند، عاشق و یارم هنوز

گاه، پشتِ ابرهای تیره ، پنهان می شوی
کاش می دیدی که مثلِ ابر، می بارم هنوز

کج خیالان ، بینِ ما دیوارِ کج افراشتند
تا ثریا رفته اما ، رویِ دیوارم هنوز

زخمی ام از نیشِ خنجرهای بدخواه و حسود
مثلِ تو، من نیز از این قوم بیزارم هنوز

تا سحر چیزی نمانده، نازنینم خوش بتاب
من به مهتابِ دل انگیزت، گرفتارم هنوز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰
الف - بهزادپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">