گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دلتنگ توام، اقرار می خواهد مگر؟

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ق.ظ


اینکه دلتنگِ توام اِقرار می خواهد مگر؟
اینکه از من دلخوری اِنکار می خواهد مگر؟

وقت دل کندن به فکر باز پیوستن مباش
دل بریدن وعده دیدار می خواهد مگر؟

عقل اگر غیرت کند یک بار عاشق می شویم
اشتباهِ ناگهان تکرار می خواهد مگر؟

من چرا رسوا شوم یک شهر مشتاق تو اَند
لشکر عشاق پرچم دار می خواهد مگر؟

با زبان بی زبانی بارها گفتی برو
من که دارم می روم ؛ اصرار می خواهد مگر؟

روح سرگردانِ من هر جا بخواهد می رود
خانهِ دیوانگان دیوار می خواهد مگر؟

مهدی مظاهری


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۲
الف - بهزادپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">