گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بانوی رویاهای من

يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ


عمری به هر کوی و گذر گشتم که پیدایت کنم

اکنون که پیدا کرده ام بنشین تماشایت کنم


الماس اشک شوق را تاجی به گیسویت نَهم

گل های باغ شعر را زیب سرا پایت کنم


بنشین که من با هر نظر با چشم دل با چشم سر

هر لحظه خود را مست تر از روی زیبایت کنم


بنشینم و بنشانمت آنسان که خواهم خوانمت

وین جان بر لب مانده را مهمان لبهایت کنم


بوسم تو را با هر نفس ای بخت دور از دسترس

ور بانگ برداری که بس غمگین تماشایت کنم


تا کهکشان تا بی نشان بازو به بازویت دهم

با همزمانی همدلی جان را هم آوایت کنم


ای عطر و نور توامان یک دم اگر یابم امان

در شعری از رنگین کمان بانوی رویایت کنم


بانوی رویاهای من ، خورشید دنیاهای من

امید فرداهای من ، تا کی تمنایت کنم ؟!

فریدون مشیری


موافقین ۱۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۵
الف - بهزادپور

نظرات  (۱۵)

۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۳:۲۹ کاظم لمسو
بسیار زیبا لود.
ممنون برای این شعر.


۲۶ مهر ۹۵ ، ۲۲:۱۳ فرناز فرزان
بسیار زیبا
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۰ حرف های دولپی خودمونی
بسیار عالی...
به تو می اندیشم
ای سراپا همه خوبی 
تک و تنها به تو می اندیشم
همه وقت
همه جا
من به هر حال که باشم 
به تو می اندیشم
*فریدون مشیری*

خیلی زیبا بود
ممنون
یاعلی
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۲:۴۲ 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
عمری به هر کوی و گذر گشتم که پیدایت کنم...
۲۶ مهر ۹۵ ، ۰۰:۴۱ پری سپهری
بسیار عالی بود پیروز باشید
۲۵ مهر ۹۵ ، ۲۳:۳۷ دختر با وقار
سرشار از احساس...
۲۵ مهر ۹۵ ، ۲۱:۳۴ زهرا مهدوی فر
خیلی زیبا بود....
۲۵ مهر ۹۵ ، ۲۰:۵۰ ( ک) شباهنگ
زیبا بود ..

۲۵ مهر ۹۵ ، ۲۰:۴۹ دریا _ گاه نوشته های من
زیبا بود
۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۴ ف.ع ‏ ‏‏ ‏
:(
خیلی قشنگ بود...

عاشق درختم ُ
حس خوبی بهم میده درخت توعکس هدروبت:)

مشیری جان:)*

اون شعره چی بود؟!
تاکی به تمانای وصال تو...چشمم شود از...
++++++++++
۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۶:۱۰ ωـاره بانـפּ
خیلی قشنگ بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">