گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

لبخند تو

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ



چند صباحی است که دیگر لبخند تو را ندیده ام.

یکبار دیگر بیا و چشمانم را ببند.

درخت سیب را در حیاتم بکار،

قلبم را عاشق کن.

می خواهم چشمانم را باز کنم.

دفترم را بخوان،

زندگی ام را ورق بزن.

عشقم را پر شور، 

چشمم را پر نور،

قلبم را پر ز امّید کن.

می خواهم زندگی را تجسّم کنم.



موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۷
الف - بهزادپور

نظرات  (۱۵)

قلبم را پر از امید کن...
++ √ ++
میخواهم زندگی را تجسم کنم...
عالیه...
:) 
۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۱:۱۱ ɐɹɐɓol •_•
زندگی یه بار مهربونه یه بار بدجنس...نمیشه تجسمش کرد...معلوم نیس تا دودیقه دیگه چی به سرمون بیاره...
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۹:۵۷ ف.ع ‏ ‏‏ ‏
با خواندن اول نوشته یاد این شعر افتادم:
لبخند تورا چند صباحی ست ندیدم
یکبار دگر خانه ات آباد
بگو سیب...

میخواهم زندگی را تجسم کنم... عالی بود :(
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۵:۰۹ شیرین هوشیار
عالی بود امیر جوووووون.
۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۲:۱۶ ωـاره بانـפּ
دلنشین مثل همیشه
دلنشین بود.
تشکر 
موفق و مانا باشید
یاعلی
++++++++++++++++++++++++
۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۹:۳۱ پرتقالِ دیوانه
نمیاد که نمیاااد
20
۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۹:۰۵ 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
میخوام زندگی رو تجســـــم کنم😊😊😊👍👍👍
۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۰ بهار پاتریکیان D:
من خیلی وقته نتونستم زندگی رو تجسم کنم ..
خیلی زیبا :)
آرام جانم...
بگو که دوستم داری..
هوس زندگی کرده ام...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">