گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

خیال روی تو

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ق.ظ


خیال روی توام دیده می کند پر خون

هوای زلف توام عمر می دهد بر باد


نه در برابر چشمی نه غایب از نظری

نه یاد می کنی از من نه می روی از یاد

خواجه شمس الدین محمد


* به شنیدن این دو بیت، دل تازه کنید *

خیال روی تو


موافقین ۱۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۴
الف - بهزادپور

نظرات  (۱۱)

سلام

این پستتان را یک‌نفر برایم فرستاد..
و خواندمش..
و باز خواندمش...
و ماند و ماند، تا رسید به همین آخرین پست وبلاگم.

ممنون :)
شعر دکتر یداللهی رو کپی کردم ازتون ، ممنونم
لذت بردم از این صدای زیبا. دست مریزاد
فوق العاده بود :)
بسیار زیبا بود پیروز باشید
۰۵ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۹ فیشـ ـنویس
ممنون
خیلی زیبا بود
۰۴ آبان ۹۵ ، ۲۱:۰۷ 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
دل ِتنهاییمان تــــازه شد:)
از جدایی گفتی و رهرو شدیم و باز هم 
من شدم تنهای پیشین و تو از من باختی
زیبا بود
یاعلی
۰۴ آبان ۹۵ ، ۰۸:۲۲ ωـاره بانـפּ
چه صدای زیبایی 

قشنگ بود 
سر صبحی جان گرفتیم :)

بسیارمچکر :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">