گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ماهی تنگ خیالات منی

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ


...

تا زمستان من آغاز بهارم باشد
کاش دارایی من، هر چه ندارم باشد

می شود هیچ گناهی نکنم، با اینکه
مثل سیب، اول یک وسوسه، کارم باشد

به هوای تو، اگر هر نفسم تنگ شود
یاد تو، جای تو، هر لحظه کنارم باشد

زندگی زنده شود، مرگ بمیرد وقتی
سبزه ی دامن تو حادثه زارم باشد

نور در حبس ابد بین دو آیینه شدم
بی نهایت، چه عذابی ست حصارم باشد

ماهی تنگ خیالات منی، کاش دلت
رو به دریای دلم، راه فرارم باشد

گردنم، بسته ی گیسوی تو باشد یا نه
می شود دلخوشی ام، هر چه که "دار"م باشد

هر زمان پلک زدی، لحظه ی نوروزم شد
تا زمستان من آغاز بهارم باشد

افشین یداللهی


موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۶
الف - بهزادپور

نظرات  (۱۶)

۰۹ آبان ۹۵ ، ۰۸:۰۴ ωـاره بانـפּ
من نمیدونستم اینا خط شماس  
خیلی زیباس من اصلا خطاطی بلد نیستم 

فوق العاده بود ..
۰۷ آبان ۹۵ ، ۲۳:۲۶ ف.ع ‏ ‏‏ ‏
عجب خطی :)
یه زمانی تو سالهای پیش وقتی حالم خوب بود عاشق شعر های افشین ید اللهی بودم ..
ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻥ ﭘﻠﮏ ﺯﺩﯼ، ﻟﺤﻈﻪ ﯼ ﻧﻮﺭﻭﺯﻡ ﺷﺪ ﺗﺎ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﻣﻦ ﺁﻏﺎﺯ ﺑﻬﺎﺭﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺮﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺯ ﻭﺑﻼ‌ﮒ "ﮔﻨﻪ ﮐﺎﺭﺗﺮﯾﻦ ﻋﺎﺷﻖ" خیلی زیبا بود.ممنونم بابت پست تون حالم خوب شد با شعر عالی و خط عالی
♥♥♥
به به...
هی از خطتون عکس میذارین دل ما آب میشه :))
۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۴:۰۶ คຖē Şhērlฯ
بعضے وقتا یہ چیزایے میبینے



دوست دارے اشک بریزے



داد بزنے



اعتراض کنے



حرف بزنے



ولے نمیشہ 



باس خفہ شد



بغض کنے 



و



لبخند بزنے...

متن:بسیار عالی...
عکس:فوق العاده زیبا و هنرمندانه...
۰۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۳۸ نفس نقره ای
کاش داراییِ من هر چه ندارم باشد؛ چقدر عالی
خیلی ممنون دوست عزیز:)
۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۲:۰۳ ωـاره بانـפּ
به هوای تو، اگر هر نفسم تنگ شود
یاد تو، جای تو، هر لحظه کنارم باشد 

خیلی زیبا بود 
۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۰ مکاترونیک خودرو
عاااااااااااالیست
۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۹:۰۹ پرتقالِ دیوانه
چه خوب بود *_*
افشین یداللهی خیلی دوست دوست دارم
خیلی زیبا بود
ممنونم
یاعلی
خطاطی ُ خط ِ ریز♥

زیباست:)*


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">