گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

عشق تو دردیست که در جانم نشست

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ق.ظ


شعر تصویر : "کیکاووس ضیغمی (شباهنگ)" بزرگوار



به او . . .

که در دل شب های سرد کویر آرزویش کردم.


گفته ای حالِ ترا اصرار من ریزد بهم

حال و روزم را همین انکار می ریزد بهم


با هجومِ  این همه دلتنگی و سرگشتگی

فکر تو خوابِ مرا، غمبار می ریزد بهم


هر که محو تو شود قلب مرا تحقیر کند

کاین چنین تحقیر، مرا صد بار می ریزد بهم


خلوت موی ترا در دل کردم آرزو

زلفِ مُشکینت ولی، چون دار می ریزد بهم


عشق تو دردیست که در جانم نشست

مرغِ دل بی اعتنا، بسیار می ریزد بهم


هان مخواه از من که ترکِ تو کنم

کز غمِ رویت دلم، خونبار می ریزد بهم


گفتگوی من و دل در بسترِ تکرار فتاد

حال و روزم را همین تکرار می ریزد بهم


پُرسم از دل هان مگر بر عشق او پابندی؟!

با خروش و گریه های زار می ریزد بهم




موافقین ۱۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۳
الف - بهزادپور

نظرات  (۱۸)

۱۶ آبان ۹۵ ، ۲۳:۰۰ 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
ای عجب دردی ست دل را
بس عجب
تشکر...
بسیار عالی :)
عالی عالی عالی
شعر و خط هردو زیبا .
خودتون سرودین ؟
۱۴ آبان ۹۵ ، ۲۰:۳۸ ماهی سیاه کوچولو
خیلی هم عالی :)
۱۴ آبان ۹۵ ، ۱۷:۴۵ ف.ع ‏ ‏‏ ‏
👌بسیار زیبا بود :)
میتونم بپرسم چرا فقط شعر ؟؟؟
با سلام
من تصویر این پست رو دیدم که تک بیت زیبای پدرم رو نوشتید خواستم ازتون تشکر  کنم که با ذکر منبع نشر دادید... از انتخاب شعر بسیار زیباتونم ممنونم. 
ضمناً کتاب اشعار شباهنگ عزیزم با نام "بوی زلف یار" در نوبت چاپ است چنانچه دوست داشتید میتوانید تهیه کنید. 
پیروز باشید 
عطش گفتن حرف های نگفته و "خط قرمز"های بی انتها
چگونه ترکیب کنم این دو را...؟
فوق العاده بود :)
یاد یکی از اهنگ های چاووشی افتادم.
زیبا بود
ممنونم
یاعلی
۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۹:۵۹ نفس نقره ای
این خط ها چقدر دوست داشتنی هستن!
۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۹:۵۵ ( ک) شباهنگ
درود بر شما دوست عزیز من . .
 واقعا مرا شرمنده فرموده آید . ..
من‌ بینهایت از این لطف و محبت شما سپاسگزارم . .
 شعر زیبایی نیز که مرقوم فرموده آید بسیار احساس 
دلنشینی دارد ... شاد و پیروز باشید . .
۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۶:۴۳ من انقلابی ام
بسیار زیبا
مرسی 😃
۱۳ آبان ۹۵ ، ۰۷:۱۴ ωـاره بانـפּ
خلوت موی ترا در دل کردم آرزو

زلفِ مُشکینت ولی، چون دار می ریزد بهم 

شعر زیبا  
خط هم که جای حرفی نمیذاره خیلی قشنگ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">