گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

گردو

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ق.ظ





بدون شرح!

# عکس: من.


 

موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۸
الف - بهزادپور

نظرات  (۲۱)

چه قشنگ:)
حتی میوه ها از ما آدما عاشق ترن
:))))
۱۹ آبان ۹۵ ، ۱۸:۱۳ حرف های دولپی خودمونی
بی خیال !!!!!!!!!!!
:)
۱۹ آبان ۹۵ ، ۰۱:۲۸ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
من که هر موقع گردو میشکنم خورده خورد میشه!!!
چند وقت پیش هم من با این صحنه مواجه شدم ، عالیهههه :))
۱۸ آبان ۹۵ ، ۲۳:۲۶ ف.ع ‏ ‏‏ ‏
چه بامزه :) 
۱۸ آبان ۹۵ ، ۲۰:۵۵ 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
چقدر خـــوب..! :)
وای!!! قلب :)))) 
عشق را در ذره ذره ی جهان باید دید و دیگر هیچ ^_^

:: چشم تکمیل خواهم کرد...ممنون :))
۱۸ آبان ۹۵ ، ۱۳:۲۰ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
خیلی قشنگه
۱۸ آبان ۹۵ ، ۱۰:۲۷ ابو اسفنج بلاگفانی
چقدر قشنگه.
:)
یاعلی
۱۸ آبان ۹۵ ، ۰۹:۵۸ ♥ محجبه ♥
دلم خواست :(((
چه باحال شده :)
تشکر...
کپک زده ؟ :/
گردوها هم عاشق می‌شوند؟
چِ جآلِب 
:)
۱۸ آبان ۹۵ ، ۰۶:۵۸ پرتقالِ دیوانه
وای
چقدر خوبهههه

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">