گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

حریقِ عشق

جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۳۰ ب.ظ


   کویر دشت سبزی بود، تا اینکه رو به باران کرد و گفت دوستت دارم! (وحیدرضا سیاوشان)


بگو

از کویرِ دلم تا دریای دلت چقدر راه است؟

که این چنین در حریقِ عشقِ تو،

خاکسترم بر باد رفت؛

مدّت هاست که در هوای باتو بودن،

سرگردانم در این بی انتها کویر.



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۰
الف - بهزادپور

نظرات  (۱۲)

چه قشنگ! :)
عالی بود
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۰:۰۱ פـریـر ...
خیلی قشنگ...
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۹:۱۷ คຖē Şhērlฯ

نامهربانی..

مشکلات..

درد..

دوری..

بیماری..

نداری..

شکست..

عشق..

فقر..

تنهایی..

نامیدی..

سکوت و...

و من خدایی دارم که هیچگاه مرا فراموش نمی کند،

او که مرا دوست دارد و بهترین ها را برایم می خواهد،

خدایی که لحظه ای مرا بحال خود وا نمی گذارد

 و همیشه در کنار من است حتی لحظاتی که

سرشار از معصیتم و گناه وجودم را فرا گرفته است.

خدایی که می بخشد بی منت، به منتهایی بزرگیش

و نعمت می دهد بی اندازه، به بی کرانگی مهربانیش.

آری! این زبان من است که رسوا شده ی این خدای بزرگ است.

بارالها! تو تنها دارایی من هستی

و براستی که ثروتمندم و بی نیاز از غیر تو.

هرگز از رحمت تو نومید نخواهم شد،

 

 چون به یقین می دانم که دوستم داری ...

۱۰ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۱ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
لطیف و دلنشین...
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۰:۳۹ ** سیلاک **
عالی 

من اون یواشکی نوشت هاتون رو هم خیلی دوست دارم .. اونی که معمولا اون گوشه کنارا با فونت ریزتر می نویسین ..

:))))
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۴ ( ک) شباهنگ
 خیلی زیبا و دلنشین مینویسید ..
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۸ بالای آسمان
زیبا بود
آفرین
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۴:۳۶ نفس نقره ای
دلم هم برای کویر رفت هم برای دریا
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۴:۲۵ گیره 📎📎
مگه میشه بارون بره:(
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۴:۱۸ محمد ابراهیمی
   کویر دشت سبزی بود، تا اینکه رو به باران کرد و گفت دوستت دارم! ....

یعنی دوست داشتن کویر را خشک کرده.. و هم چنین نسان عاشق 

مطالبت را دنبال می کنم ....
بح بح:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">