گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ای آسمان ، به سوزِ دلِ من گواه باش

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ق.ظ


ای شب ، به پاس صحبت دیرین ، خدای را
با او بگو حکایت شب زنده داریم
با او بگو چه می کشم از درد اشتیاق
شاید وفا کند ، بشتابد به یاریَم

 ای دل ، چنان بنال که آن ماه نازنین
آگه شود ز رنج من و عشق پاک من
با او بگو که مهر تو از دل نمی رود
هر چند بسته مرگ کمر بر هلاک من


ای آسمان ، به سوز دل من گواه باش
کز دست غم به کوه و بیابان گریختم
داری خبر که شب همه شب دور از آن نگاه
مانند شمع سوختم و اشک ریختم

آخر اگر پرستش او شد گناه من
عذر گناه من ، همه ، چشمان مست اوست
تنها نه عشق و زندگی و آرزوی من
او هستی من است که آینده دست اوست

فریدون مشیری



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۱
الف - بهزادپور

نظرات  (۷)

بسیار زیبا بود
مرسی 
۱۲ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۱۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
زمستان است اما من قرار دیگری دارم
که قدری دورتر از خد بهار دیگری دارم.
شعر قشنگی رو به اشتراک گذاشتید.متشکرم:)
زندگی گر هزار باره بود
بار دیگر تو...
بسیار زیبا ، سلیقه ی خوبی در انتخاب شعر دارید :)
شعر قشنگی بود ....ممنون
خیلی ممنونم 😃 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">