گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

جانِ جان اَفزای من

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ


     

          بریز بر قدمم اشک سینه سوزت را ؛ بپاش روی من آواز سرمه دوزت را

          که از کنار تو با آرزوی دیدارت ؛ شکسته می‌روم امشب خدا نگهدارت (محمدرضا حسینی‌مود).



در دفترم نامِ تو را، ای خوش غزل آوازِ من

هر دم بَرم از جان و دل، ای محرم و همرازِ من


با من بگو از حالِ خود، آهنگ احوالاتِ خود

مستم به سازت ای صنم،ای خوش قلم همسازِ من


گشتم اسیر در دامِ تو، ای صولتت همچو بهار

من در دلت سربازِ تو، تو در دلم بهنازِ من


در این سرای بی کسی، چون ماهِ شب‌های تَرم

بر من بتاب، بر غُربتم، ای گلرُخِ طنازِ من


ای جانِ جان افزای من، بر جان و دل غمخوار من

ای قاصدِ فصلِ بهار، در زندگی آغازِ من


گویم همی از رازِ دل، جان در تنم فدای تو

هرگز نخواهم جز تو را، ای در دلم نیاز من


# سربازی_نوشت_3




موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۲
الف - بهزادپور

نظرات  (۵)

به به:))
منم برم سربازی شاعر میشم؟ ؛)
البته شما از قبل خوش قلم بودین :)
جالب بود...
زیبا بود:)
زیبا بود
با من بگو از حالِ خود، آهنگ احوالاتِ خود

عالی عالی عالی :))))

دوران سربازی بی دغدغه ای رو براتون آرزو می کنم ، پایدار و سلامت باشید ان شا الله .. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">