گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

طریقِ عاشقی

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۰۰ ب.ظ

 

          چون زبان متصل به دل بودم، رازِ دل یک به یک بیانم کرد (جلال‌الدین محمد بلخی).

            مشقم کن، وقتی که عشق را زیبا بنویسی فرقی نمی کند که قلم از ساقه‌های نیلوفر باشد یا از پَر کبوتر (حسین منزوی).

 

 

 

اشکِ دو چشمِ من چرا، شبم سحر نمی‌کند

آهِ نهــادِ من چــرا، دِگـر اثــر نمی‌کند

 

خنده‌ی عاشقـانه اش، ز راه مـرا بِدر کند

مستِ دو چشمِ پُر فَریب، ز او حَذَر نمی‌کند

 

دل شِکُفَد ز عشقِ او، کویرِ دل بهار شود

بر شَرَرِ خـزانِ من، بهــار سفر نمی‌کند

 

بر دِلِ بی‌قرارِ من، کُجا رِسَد پَریوَشی

چـرا کسی، زِ حالِ تو، مرا خَبر نمی‌کند

 

حسرتِ با تو بودنم، ببین چه ها نکرده است

مَحرمِ قلبِ بی کَسَم، به من نظَر نمی‌کند

 

دستِ دلم رها مکُن، کاین مرغِ پَر شِکسته‌ام

جُز به طریقِ عاشـقی، سویــی گُذر نمی‌کند

 

 
 
 

 

# دِژبان

# سربازی_نوشت_9

 

 

 

 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۶
الف - بهزادپور

نظرات  (۱۱)

:)
هوا آرام،
شب خاموش،
راه آسمان‌ها باز!
خیالم چون کبوترهای وحشی
می‌کند پرواز...
فریدون مشیری 
۱۵ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۴۴ ๓iŞŞ  คຖē
بسیارزیبابود اهنگتون
۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۸ رفیق خاموش
سلام: امیدوارم دوران سربازی رو به سلامتی پشت سر بذارید جناب بهزاد پور:)



فوق العاده بود .. عالییییییییییییییی :)))

خوشحالم بعد از مدتها چراغ وبتون روشن شد :)))
قلمتان مانا 
:)))
بعد مدتها پست گذاشتی!!


دلتون شاد
بی نظیر...مثل همیشه :))
عه!!!
اینجااا خیلی وقته خسته بود.
سلاام...
سلام جناب سرباز:) خوب هستین؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">