گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

برف که می بارد...

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ق.ظ

 


          تابستان که رفتی، داغ بودم، نفهمیدم. حالا که زمستان آمده، تازه می فهمم چقدر سوز دارد نداشتنت. (مینا آقا زاده)

          زمستان در شهر ما کودتایی بود. بهار را راه نمی داند. پیری فتوا داد همه عاشق شوید، بهار خود می آید. (لیدا رباعی)

         


برف که می بارد،

برفِ چشمانم آب می شوند

وقتی در گوشِ دانه های برف، زمزمه یِ نامت می کنم،

...

چونان آدمک برفی، سپید نیستم، لیک

تو بیا و به من گرما بَخش،

خواهی دید که چطور جان را فدایت می کنم.


" آیا برای دوباره روییدن بهار می آید؟ "



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۸
الف - بهزادپور

نظرات  (۷)

ممنونم که همیشه همراهی می کنید و عذر میخوام بابت انصراف موقتی 


موفق باشید و دوباره با افتخار اد شدید :))
چه آدم برفی با کلاسی :))

عالی بود اون متن کوچیک ها رو که سنجاق می کنید به نوشته اصلی خیلی دوست دارم :)
۱۹ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۰۳ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
به به خیلی عاااالی بود...
۱۸ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۴۴ ( ک) شباهنگ
 خیلی قشنگ‌ بودند نوشته ها
۱۸ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۵۶ نفس نقره ای
همه عاشق شوید! چه عالی گفته
ادم برفی:)))
من خودم پادرمیونی میکنم که بهار بیاد:دی
عالی خیلی هم زیبا:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">