گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

آتشِ خُفته

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۰۰ ب.ظ


          سکوت می کنم و عشق ، در دلم جاری است ؛ که این شگفت ترین نوع خویشتن داری است

          تمام روز ، اگر بی تفاوتم، اما ؛ شبم قرین شکنجه، دچار بیداری است (حسین منزوی)



کلامِ من، قرارِ من، ای که دلم برای توست

سفر کُنم در پیِ تو، آه که دلم برای توست


ز عشقِ تو جانم بسوخت، روحم بتن پروانه شد

کاین آتش خُفته به‌‌دل، هر جا روم برای توست


ز حسرتت، چشمانِ من، متروک‌ترین ویرانه است

بنگر به من، گریهِ عاشقانه‌ام برای توست


گر من به شوقِ دیدنت، ز خود به قِبطه می‌روم

جانا بیا، که اندیشه‌ی، وصالم برای توست


"من زنده‌ام به مهرِ تو، ای مهربان‌ترین من"

به وصلِ روح، مرا بشور، عهدِ دلم برای توست



# سربازی_نوشت_4


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۰
الف - بهزادپور

نظرات  (۳)

جالب بود:)
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۴۸ یگانه زهرا
بح بح
۲۰ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۱۲ متاهل تنها
چقدر  عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">