گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

جورچین

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۲ ب.ظ


آخرین تِکه جورچینِ قلبِ من؟

نه!

تنها تکه‌ی آنی!

وقتی که نیستی چیزی کم دارم،

تو را...؟! خودم را...؟!

نمیدانم!

از وقتی که نیستی، دیگر خودم را نمی‌شِناسم.

من گم شده‌ام،

در خود...؟! شاید در تو!

دیگر هیچ مپرس.

بیا...فقط بیا!

بیا و پیدایم کن!

که "دوستت دارم"ها در گلواَم، دارد خفه‌ام می‌کند.




#بازگشت
#سربازی_پایان


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۳۱
الف - بهزادپور

نظرات  (۹)

وبلاگتون حرف نداره

 

۱۸ خرداد ۰۰ ، ۰۱:۱۷ طراحی لوگو حرفه ای

سلام

مرسی عالی بود

وبلاگتون بهترینه

۲۳ دی ۹۸ ، ۱۹:۱۵ میــ๛ آنـہ

چرا شما گنه کار ترین عاشق هستین؟

مرسی عالی بود

خدا رو شکر ، ان شا الله به سلامتی باشه :)))

خوش برگشتین ^__^
پاسخ:
ممنون

بدبختی تاز بعد از تموم شدن سربازی شرو میشه !!!!
پاسخ:
مرسی از این همه امید.. 
۰۳ تیر ۹۸ ، ۱۹:۳۳ میــ๛ آنـہ
خدا رو شکر که تموم کردین
پاسخ:
ممنون
سلام..
شما سرباز بودین؟!
پاسخ:
آری.
۰۱ تیر ۹۸ ، ۱۳:۴۲ بهار ........
بازگشتتون به بلاگ اونم با این پست فوق العاده جای تبریک داره جناب شاعر:)
خوش اومدین:)
پاسخ:
ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">