گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

حبابِ دل

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ق.ظ

 

نمی دونم از کجا شروع کنم قصه تلخ سادگی مو
نمی دونم چرا قسمت می کنم روزهای خوب زندگی مو


چرا تو اول قصه همه دوسم میدارن
وسط قصه میشه سربسر من میذارن
تا می خواد قصه تموم شه همه تنهام میذارن

می تونم مثل همه دو رنگ باشم دل نبازم
می تون مث همه ی عشق بادی بسازم

تا با یک نیش زبون بترکه و خراب بشه
تا بیان جمعش کنن حباب دل سراب بشه

می تونم بازی کنم با عشق و احساس کسی
می تونم درست کنم ترس دل و دلواپسی

می تونم دروغ بگم تا خودمو شیرین کنم
می تونم پشت دلا قایم بشم کمین کنم

ولی با این همه حرفا باز منم مثل اونام
ی دروغگو می شم و همیشه ورد زبونام

ی نفر پیدا بشه به من بگه چیکار کنم
با چه تیری اونی که دوسش دارم شکار کنم

من باید از چی بفهمم چه کسی دوسم داره؟!
توی دنیا اصلا عشق واقعی وجود داره؟!

محسن یاحقی

 

 

 

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۱
الف - بهزادپور

نظرات  (۱۸)

آره وجود داره چون علی و فاطمه بناش کردند ...
۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۳:۳۷ نادر شیروان
توی دنیا فقط یک عاشق وجود داره   ، همونی که همه دنیارو برای تو به وجود آورده 
به هر جای این دنیا که نگاه میکنم هرچی از او باشد نعمت است و از غیر او زحمت 
پس به خودت زحمت نده  و با عشق خودت جواب رد به عشقش نده.
  
نه وجود نداره...
۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۲:۰۰ © زهـــــرا خســـروی
و از این بگذریم اهنگ گِله که هوارتا حالی به حالی میکنه آدمو
۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۰:۰۱ من انقلابی ام
شعر جالب بود ...

فوق العاده زیبا بود ، آفرین به این انتخاب ارزنده :)
( 485165195)Ln +         
خیلی زیبا بود
۱۱ آبان ۹۵ ، ۱۷:۱۹ حرف های دولپی خودمونی
واقعا از کجا بفهمیم که چه کسی دوستمون داره؟؟؟؟؟
من باید از چی بفهمم چه کسی دوسم داره؟!
توی دنیا اصلا عشق واقعی وجود داره؟!

برگرفته از وبلاگ "گنه کارترین عاشق"
- نمی دونم والا من هم شک دارم وجود داشته باشه!
۱۱ آبان ۹۵ ، ۱۵:۴۲ پرتقالِ دیوانه
وجود داره
۱۱ آبان ۹۵ ، ۱۴:۴۹ ( ک) شباهنگ
 دکلمه بسیار بسیار  زیبا و پر احساس بود ..
:)
۱۱ آبان ۹۵ ، ۱۱:۰۱ ابو اسفنج بلاگفانی
محسن یا حقی گوش میکردیم وقتی محسن یا حقی گوش کردن مد نبود.
۱۱ آبان ۹۵ ، ۱۰:۰۱ ♥ محجبه ♥
زیباست :)
خیلی جالب بود.
سوال اخرش این روزها سوال خیلی هاست...
موفق و مانا باشید
یاعلی
ممنون دوست عزیز که ب وبم سر میزنی :)
قشنگ بود😃
۱۱ آبان ۹۵ ، ۰۹:۱۷ ωـاره بانـפּ
چقدر این شعر قشنگ‌بود 
حال بعضی آدما اینجوریه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">