گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

افسونگر

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۰۰ ب.ظ

 

 


 

بر دردِ بی درمانِ من، کس آشنا هرگز نشد

دردی که در دل مانده است، فهمیده او هرگز نشد

 

در فصلِ تنهاییِ من،چیزی بجُز باران نبود

دریاکویرِ جانِ من، سیراب ولی هرگز نشد

 

دادم زِ دست بینای خود، شب‌گریه ها، بیدادِ دل

چشمانِ غم‌بارم زِ تو، غافل ولی هرگز نشد

 

در جُستجویت، موی سیاهم، سپیده گشته

در فصلِ بی برگیِ من، دیدارِ تو، هرگز نشد

 

سالی دگر، عُمرم برفت، وز غافله جامانده ام

"ای ساربان آهسته ران"، راهم جُدا هرگز نشد

 

افسونگری! بر جانِ پائیزان دمی، بهاره‌ای!

جادوی چشمانت ولی، تسلیمِ من هرگز نشد 

 

هر عاشقی از راهِ عشق، مستیِ جاویدان بَرَد 

کز آتشش، بهای دل، تضمین ولی هرگز نشد

 

 


 

 


# برجک6

 #سربازی_نوشت_8

 

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۸
الف - بهزادپور

نظرات  (۵)

بسیار زیبا
سپاس از مطالب خوب تان
ممنون ازوبلاگ ومطالب خوبتون.لطفااگرمایل بودین به وبلاگ من هم سری بزنید.isar313.blog.ir
شعرتون رو سه بار خوندم و آهنگ رو الان نیم ساعته دارم مدام گوش میدم .. عالییییییییییییی .. با اجازه تون آهنگ رو دانلود میکنم ، آرزوی سلامتی و موفقیت دارم براتون ... 
۲۸ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۵۴ بهارنارنج :)
چقدر به دلم نشست این شعر:)
۲۸ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۰۵ مهندس رضا عباسی
سلام
زیبا بود
دوست داشتین بیاین همو دنبال کنیم
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">