گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

من ندانستم دلم کی شد اسیر

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲ ق.ظ


تیر مژگانت دلم را خسته کرد
                      آتش چشمت مرا دلبسته کرد
آن نگاه پاک و چون دریای تو
                      این دل بشکسته را وابسته کرد
آن صفای خفته در چشمان تو
                       آتشی در جان این دلخسته کرد
رشته ای از مهر تو در دل فتاد
                             مرغ آزاد دلم پر بسته کرد
اختیاری من ندارم چون که او
                           دل برای مهر تو شایسته کرد
من ندانستم دلم کی شد اسیر
                 چون نگاهت دل خراب آهسته کرد
گر برانی از برت ما را چه باک
                     چرخ گردون این جفا پیوسته کرد

...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۶
الف - بهزادپور

نظرات  (۱)

۰۹ مرداد ۹۷ ، ۰۵:۳۵ مه وش تاج بخش
بی نظیر است
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">