گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

حوضِ تنهایی

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ق.ظ


ماه حوضِ تنهایی منی،

در دلم هستی

لیک

ز من دور.


موافقین ۱۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۰
الف - بهزادپور

نظرات  (۱۶)

۱۱ آبان ۹۵ ، ۰۹:۱۶ ωـاره بانـפּ
اینجا به جز دوری تو،چیزی به من نزدیک نیست 
زیبا بود +
بسیار زیبا :)
خودتون گفتید؟؟ خیلی خوشم اومد
زیبا بود:)
ممنونم
یاعلی
Like
۱۰ آبان ۹۵ ، ۱۴:۰۹ ( ک) شباهنگ
قشنگ بود . .
♥_♥
۱۰ آبان ۹۵ ، ۱۳:۲۴ ابو اسفنج بلاگفانی
فاضل در همین راستا میگه:
بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست
آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست
۱۰ آبان ۹۵ ، ۱۱:۰۳ 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
و خدا می داند
حوض ِتنهایی ِمن
سیراب است
از خیال
دور ...

:|
هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم..اندوه بزرگیست چه باشی چه نباشی:)

1/2^(400)

۱۰ آبان ۹۵ ، ۰۹:۱۸ فیشـ ـنویس
ای حوض
ای ماه
ای دور

دریابش :)
۱۰ آبان ۹۵ ، ۰۸:۳۱ ♥ محجبه ♥
:(((((
ماه در برکه؛ همینقدر دور، همینقدر در هم...
۱۰ آبان ۹۵ ، ۰۷:۰۹ مکاترونیک خودرو
به به
امیرجان عاااااااااالی بوووووووووود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">