گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بارالها!

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ق.ظ


از کوی تو بیرون نشود
پای خیالم
نکند فرق به حالم
چه برانی
چه بخوانی
چه به اوجم برسانی
چه به خاکم بکشانی
نه من آنم که برنجم
نه تو آنی که برانی
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد
نروم باز به جایی
پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی
کس به غیر از تو نخواهم
چه بخواهی چه نخواهی
باز کن در که جز این خانه مرا نیست پناهی.

خواجه عبدالله انصاری


موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۷
الف - بهزادپور

نظرات  (۱۶)

به‌به . 
این متن رو خیلی دوست دارم .
زیبا...
خیلی دوست دارم اینو..
سلام:چه انتخاب زیبایی
خیلی دلنشین بود
۱۷ آبان ۹۵ ، ۱۷:۵۱ ابو اسفنج بلاگفانی
وای که من عاشق این متون خواجه ام. دیوانه کننده است.
عالی
نه من آنم گه برنجم ، نه تو آنی که برانی
:)
۱۷ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۵ پرتقالِ دیوانه
مناجاتایِ خواجه عبدالله انصاری خیلی به دل میشینه
اول همه کتاب فارسی هامون از راهنمایی تا دبیرستان بود
خدایا من دلم قرصه
کسی غیر از تو با من نیست
۱۷ آبان ۹۵ ، ۱۰:۳۲ 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
جز این خانه مرا نیست پناهی...👍👍👍👍
چه قدرررررررر بااین شعر خاطره داااااااااااااااارم :)))
۱۷ آبان ۹۵ ، ۰۸:۲۹ فیشـ ـنویس
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی
۱۷ آبان ۹۵ ، ۰۸:۲۹ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
انسان باهوش، تحصیل‌کرده و اهل سخنوری و نویسندگی
اما...
اما عقایدش صوفی مسلک است و از گفتن این مناجات‌ها مطمئنم قصد و غرضی داشته‌است
چقدر زیباست...
احسنت...
دمت گرم دوست عزیز،خیلی جالب بود😉

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">