گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تابع عشقِ تو

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ق.ظ


تابع عشق تو را دامنه اش پیدا نیست

یک به یک هست ولی بهر دلم پوشا نیست


می هراسم که چو معکوس نمایم آنرا

آشکارا شود آن رابطه که پیدا نیست


راستی گر به تو بسیار شوم من نزدیک

عشق پاکت به کجا میل نماید جا نیست


گر تو خواهی که در آغوش تو من جا گیرم

تابع، فرد خودت زوج نما پروا نیست


منحنی دلت از راس شکسته است چه باک

که مماس دل من هست ولی آنجا نیست


رفع ابهام نمودم ز خم لبهایت

پس سخن ساده بگو، وقت غم و حاشا نیست


هر چه من روی نمودار رخت گردیدم

باز یک نقطه بحرانی آن پیدا نیست


من بیچاره اسیر خم گیسوی توام

این چنین تابع بی چون و چرا هر جا نیست


چون سعادت سر و کارش به توابع افتاد

بیکران تر ز نگاهش به همه دنیا نیست

علی سعادت فر


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۴
الف - بهزادپور

نظرات  (۱۳)

۰۶ آذر ۹۷ ، ۲۰:۴۳ علی سعادت فر
این غزل در واقع آموزش مفاهبم مهمی از ریاضیات پایه است
۱۵ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۲۸ علی سعادت فر
 از توجه دوستان محترم سپاسگذارم اینجانب دبیر ریاضیات و فعلا باز نشسته ام عضو انجمن شاعران خراسان جنوبی و سه کتاب تا حالا چاپ کرده ام که فصل دلتنگی اخرین اثراست...۴
۱۵ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۱۶ علی سعادتفر
با سلام علی سعادتفر هستم شاعر شعر فوق 
این غزل در کتاب طریق سعادت چاپ شده است .فصل دلتنگی سومین کتاب من است
۱۶ دی ۹۵ ، ۱۰:۰۴ ** سیلاک **
جوینده یابنده است ، بالاخره شاعرش رو پیدا کردم .. علی سعادت فر شاعر اهل خراسان جنوبی


این شعر در کتابی با عنوان فصل دلتنگی چاپ شده .. ممنونم که باعث شدید برم دنبالش و با یه شاعر خوب کشورمون آشنا بشم .. 

:)))

اینم لینک صفحه اش 

http://shaeranebirjand.persianblog.ir/tag/%D8%B9%D9%84%DB%8C_%D8%B3%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA_%D9%81%D8%B1




۱۵ دی ۹۵ ، ۲۳:۰۰ ** سیلاک **
پس سخن ساده بگو، وقت غم و حاشا نیست

عالی بود :))))

از کیه ؟؟


سپاس
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۹:۵۱ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
حیف که از داشتن طبع شعر محرومم :(
خیلی خوب بود
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۷:۴۵ ( ک) شباهنگ
غزل قشنگی بود ..
عااالی :)
با اجازه لینک می کنم.
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۱:۵۹ بالای آسمان
شعر قشنگی بود
احسنت
:)) چرا گنه کار ترین عاشق؟ مگه عاشقی جرمه؟
اگر اشتباه نکنم اقایی به اسم امیر این شعر رو سرودن

من که توی دنیای ریاضیات سیر میکردم لحظه خوندن
ای شعر را درباره کی سروده اید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">