گنه کارترین عاشق

گنه کارترین عاشق

------------------------------------------------
اشعار و نوشته های بی نام، دلسروده های حقیر می باشد،
شاید شعر نباشد، لیک، تراشه های روح و اشکِ رگ های بریده ایست که خون دارد، حس دارد، لمس می کند، صداقت دارد،
و ... عشق دارد.
------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بهارزاد

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۲۰ ب.ظ

           آدمی نیاز مبرم دارد که شعر بخواند، آزاد باشد، و گاهی نیز باران ببارد (سیدعلی صالحی)


سازم کوک نیست، 

دستانم عُریان،

لیک دلم با عشق تو بسته پیمان؛

نگاهم دوخته بر زمین،

حسرت و اندوه در کمین، 

دل ز دوری ات، غمین؛

درآ و بر چشمان سردِ من بتاب،

ای نگاهِ غُربتِ تنهایی من،

ای ماهِ شبِ مهتابی من،

ای بهارِ تابستانی من؛

درآ و دستانم بگیر

'تا بجای راه رفتن به پرواز درآیم'

ای امّید،

ای سپیده دم،

که من زاده ی تو ام،

تو که از تبار بهارانی.


من صبورم اما، آه، این بغض گران صبر چه می داند چیست؟! (حمید مصدق)



موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۸
الف - بهزادپور

نظرات  (۸)

بهار زاد چ صیغه ایه؟:/
فوق العاده بود  :)
آقای صالحی^_^
چقدر پر احساس..
۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۹:۴۲ منتظر اتفاقات خوب
چَشم وا کردم از تو بنویسم 
لای در باز و باد می آمد 
از مسیری که رفته بودی داشت ... 
موجی از انجماد می آمد   " علیرضا آذر " 

:):*
شعراتونو دوست ^_^
۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۶:۰۷ ωـاره بانـפּ
زیبا بود 

فقط این درسته؟ ( غمین) من متوجه نشدم 
واقعا و به دور از دورویی..
احسنت..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">